Pers

De koers wordt aangevoerd met vernieuwde kopwagen

01 maart 2019

Nu zaterdag luidt openingsklassieker Omloop Het Nieuwsblad het startschot van het nieuwe wielerseizoen. Daar stelt buurtontwikkelaar Matexi voor het eerst de nieuwe jingle en de nieuwe kopwagen aan het grote publiek voor. De keuze van buurtontwikkelaar Matexi om sponsor van Flanders Classics te worden, ligt volledig in het verlengde van zijn identiteit.

De nieuwe Matexi kopwagen

Het sponsorschap van Matexi wordt meteen gekenmerkt door een nieuwe jingle en een nieuwe kopwagen. Na zoveel jaren wordt de kopwagen in een fris Matexi-jasje gestoken. De typische tune wordt vervangen door een vrolijke Matexi-tune. Op 20 km voor het einde van de rit zullen de wielrenners ook nog onder een Matexi-boog doorfietsen.

De sponsoring ligt volledig in het verlengde van Matexi’s identiteit. Gaëtan Hannecart, CEO Matexi beaamt:

”Net zoals de koers mensen samenbrengt, is het ook onze missie als buurtontwikkelaar om mensen in buurten samen te brengen. We kunnen het wielrennen dat veel mensen in de dorpen en steden verenigt alleen maar vol enthousiasme aanmoedigen. Het is voor Matexi dan ook een evidente keuze om sponsor te worden. De spirit van de koers sluit mooi aan bij onze waarden.”



Gerelateerde artikels