Maatregelen en impact Corona virus bij Matexi

19 maart 2020

Bij Matexi hechten we ontzettend veel belang aan de gezondheid en de veiligheid van ons personeel en al onze stakeholders zoals klanten, onderaannemers, architecten, buurtbewoners, ambtenaren e.a.

Daarom steunt Matexi proactief de maatregelen die de Belgische regering heeft genomen om de verspreiding van het Corona virus zoveel als mogelijk te beperken.

Als buurtontwikkelaar is het onze missie om mensen samen te brengen, maar in deze moeilijke tijden is het onze verantwoordelijkheid om krachtig mee te werken aan de nationale inspanning om de verspreiding van het virus af te remmen én de economie draaiende te houden. Daarom blijven alle Matexi kantoren open maar worden de medewerkers maximaal ondersteund om van thuis uit te werken, verkoopgesprekken en werfgesprekken te beperken tot individuele gesprekken, ruimere meetings zoveel als mogelijk via digitale kanalen te houden en worden kijkdagen en evenementen tot nader order uitgesteld.

We volgen de situatie nauwlettend op en nemen verdere maatregelen zodra die nodig zijn. Uit de laatste cijfers blijkt dat er op gemiddeld 20 tot 50 procent van onze werven nog gewerkt wordt. Uiteraard respecteren we daarbij de maatregelen van de overheid, zoals social distancing.